Częste pytania

Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:

 

 

 


 

 

 

Jak sprawdzić czy szkolenie na pewno się odbędzie we wskazanym terminie?

 

Przy każdym ze szkoleń (po wybraniu terminu, miejsca i formy szkolenia) znajduje się informacja o jego statusie:

  • Termin pewny – zgłosiła się już minimalna wymagana liczba uczestników
  • Trwa nabór – nie zgłosiła się jeszcze minimalna wymaga liczba uczestników

 


 

Co to jest szkolenie w formie "Wideokonferencji HD"?

 

Dzięki tej formie uczestnictwa uczestniczysz w szkoleniu, które ma miejsce w pewnej lokalizacji, natomiast Ty widzisz pokaz slajdów z tego szkolenia, widzisz i słyszysz prowadzącego dzięki połączeniu internetowemu z Twojego komputera (w Twoim biurze). Przed szkoleniem otrzymasz od nas pocztą tradycyjną drukowane materiały szkoleniowe, po szkoleniu wyślemy do Ciebie pocztą zaświadczenie uczestnictwa w szkoleniu (takie samo jakbyś uczestniczył w szkoleniu na sali szkoleniowej).
Przeczytaj więcej…

 


 

Co to jest szkolenie w formie "Pobierz & Ucz się"?

 

Szkolenie to ma formę prezentacji PowerPont, którą będziesz mógł pobrać na swój komputer i odtworzyć dowolną ilość razy. Po złożeniu zamówienia na szkolenie w tej formie, w ciągu 24 godzin wyślemy do Ciebie link po kliknięciu którego, będziesz mógł pobrać prezentację oraz hasło do otwarcia prezentacji. W ciągu 7 dni od udostępnienia linku i hasła wystawimy fakturę VAT za zakup szkolenia.
Przeczytaj więcej…

 


 

Jak zgłosić uczestnictwo w szkoleniu?

 

Zgłoszenia na szkolenie przyjmujemy wyłącznie w formie elektronicznej. Przy każdym ze szkoleń znajdziesz przycisk „Formularz zgłoszeniowy” – kliknij go i wypełnij wymagane pola formularza zamówienia (podobnie jak w przypadku zakupów w typowym sklepie internetowym).
Przeczytaj więcej...

 


 

Co to są kupony rabatowe?

 

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę  kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. 

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

 


 

Rabat za komentarze - jak to działa?

 

Udzielając komentarze pod naszymi artykułami zyskasz prawo do otrzymania rabatu na organizowane przez nas szkolenia. Czytaj więcej tutaj...

 


 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

 

Za wszystkie usługi zamówione w naszym serwisie płacisz po ich dostarczeniu (np. po tym jak uczestniczyłeś w szkoleniu tradycyjnym lub „Wideokonferencji HD” lub po tym jak wysłaliśmy link do szkolenia w formie „Pobierz & Ucz się”.

Za zakupione usługi otrzymasz do opłacenia fakturę VAT, którą wystawimy w ciągu 7 dni od daty dostarczenia usługi. Dane do faktury podasz w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi.  

 


 

Jak zmienić moje zamówienie?

 

Możesz modyfikować swoje zamówienia do momentu dostarczenia usługi. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej mailowo: info@bnt-sigma.pl.

 


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

W celu anulowania swojego zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej mailowo: info@bnt-sigma.pl.

 


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl