Kontakt z nami

Biuro Naukowo-Techniczne SIGMA
ul. Jeżycka 44a/5, 60-865 Poznań
(61) 624 27 22   info@bnt-sigma.pl

Promowanie usług laboratoryjnych i działalności badawczo-rozwojowej w Internecie

Promowanie laboratoriów.jpg
  • nowość
Status szkolenia: Trwa nabór
Czas trwania szkolenia: 2 dni (ok. 14h)
Cena brutto: 1 968,00 zł 1968.00
Cena netto: 1 600,00 zł
ilość os.
Zyskujesz 15 PUNKTÓW SIGMA [?]
* - Pole wymagane

Szczegółowy opis

Szkolenie "Promowanie usług laboratoryjnych i działalności
badawczo-rozwojowej w Internecie
"

Dostępne formy szkolenia: 
Szkolenie otwarte  |  Szkolenie na miejscu w laboratorium  |  Transmisja szkolenia "NA ŻYWO" przez Internet do laboratorium


W Polsce funkcjonuje obecnie ponad 1240 akredytowanych laboratoriów badawczych oraz ponad 120 akredytowanych laboratoriów wzorcujących. Przy dużej konkurencji na rynku badań, posiadanie przez laboratorium akredytacji stało się właściwie obowiązkiem, a sama akredytacja laboratorium nie jest już gwarantem pozyskiwania satysfakcjonującej ilości zleceń. Te laboratoria, które świadczą usługi komercyjne, doskonalą swoje procesy obsługi/ komunikacji z klientem, wdrażają nowoczesne metody analizy otoczenia konkurencyjnego, intensyfikują działania ukierunkowane na pozyskiwanie nowych zamówień. Ponieważ coraz więcej informacji poszukuje się w sieci Internet, a ze względu na ogromy przyrost treści reklamowych rozsyłanych poprzez pocztę email pewnej dewaluacji ulega kanał komunikacji email, to właśnie wyszukiwarki Internetowe i dedykowane serwisy branżowe stały się miejscami, w których walczy się o obecność, dobrą widoczność i nowe zlecenia.

Zapraszamy do udziału w szkoleniu, podczas którego wprowadzimy Państwa w tematykę promocji działalności laboratoryjnej w mediach elektronicznych. Podczas szkolenia będziemy posługiwali się przykładami związanymi ściśle z działalnością laboratoryjną, analizować będziemy przykłady stron i aktywności marketingowych podejmowanych przez laboratoria badawcze.

Grupa docelowa: Osoby odpowiedzialne za rozwój działalności usługowej laboratorium, pracownicy odpowiedzialni za kontakt z klientem, osoby tworzące teksty opisujące działalność laboratorium, osoby oceniające pracę agencji reklamowej lub firmy, która pozycjonuje stronę internetową laboratorium.

 

ZAKRES MERYTORYCZNY SZKOLENIA

1. Wstęp - w jaki sposób można reklamować działalność laboratorium w Internecie

2. Wyszukiwarka internetowa Google

a) Rodzaje wyników wyszukiwania
b) Czynniki wpływające na pozycję strony w wyszukiwarce

c) Poprawianie widoczności strony/tekstów w wyszukiwarce internetowej

  • Jaka powinna być tematyka i układ treści zamieszczanych na stronie internetowej,
  • Poszukiwanie słów kluczowych do umieszczenia w tekstach,
  • Z jakich źródeł pozyskiwać teksty, zdjęcia, wideo do umieszczenia na stronie,
  • Metody pozyskiwania linków do strony internetowej i ocena jakości linków,
  • Monitorowanie pozycji strony internetowej w wynikach wyszukiwania Google.

d) Analizowanie treści stron internetowych konkurentów

  • Ocena widoczności konkurentów w Internecie,
  • Identyfikowanie dobrych praktyk na stronach konkurentów,
    (tytuły stron, opisy, adresy url, jakość linkowania wg Majestic SEO i Moz).

3. Analityka ruchu strony internetowej

  • Identyfikowanie po jakich słowach wpisywanych w Google użytkownicy
    przechodzą do danej strony internetowej (narzędzie: Google Serach Console),
  • Analiza z jakich źródeł pozyskuje się odwiedzających stronę - przejścia po linkach z innych (jakich?) serwisów,
    email, reklama (gdzie zamieszczona), wyszukiwarka? (narzędzie: Google Analytics),
  • Analiza popularności treści zamieszczanych na stronie i analiza zachowania użytkowników na stronie internetowej
    (narzędzie: Google Analytics, Hotjar, Keyword Hero).

4. Płatna reklama w Internecie

  • Metody rozliczania kosztów reklamy,
  • Wybrane serwisy umożliwiające płatną reklamę.

5. Wysyłanie wiadomości email/ newsletter

  • Narzędzia do wysyłki email,
  • Identyfikowanie kto otworzył wiadomość, ocena jaki temat interesuje daną osobę
    (analiza kto kliknął jaki link w wysłanej wiadomości),
  • Automatyzacja działań przy wysyłkach email.

6. Notyfikacje Push

7. Planowanie, ocena i optymalizacja działań reklamowych w Internecie

  • Tagowanie linków,
  • Ocena skuteczności prowadzonych działań.

8. Zadania dla uczestników

  • Oceń jak często dana fraza jest wyszukiwana w wyszukiwarce Google,
  • Podaj w jakich kombinacjach dane słowo kluczowe jest wpisywane do wyszukiwarki przez użytkowników Internetu,
  • Oceń które serwisy internetowe byłyby dobrym źródłem linków przychodzących do Twojej strony internetowej,
    a które linki mogłyby jej zaszkodzić,
  • Wskaż koszt reklamowania się w Google AdWords dla danego słowa/frazy.

    Zaleca się, aby uczestnicy zabrali na szkolenie własny laptop.

 

 

PROGRAM SZKOLENIA I INFORMACJE ORGANIZACYJNE
(kliknij zdjęcie poniżej, aby pobrać dokument pdf)

Kliknij, aby pobrać program szkolenia PROMOWANIE USŁUG LABORATORIÓW BADAWCZYCH

 




TERMINY SZKOLEŃ OTWARTYCH 2018

 

Termin szkolenia:
12-13 kwietnia 2018

Lokalizacja:
Warszawa,

ul. Mikołajska 2,
Hotel Roko

 

  

 

Termin szkolenia:
22-23 września 2018

Lokalizacja:
Poznań,
ul. Towarowa 35,
Biurowiec Delta

 

 

 

Termin szkolenia:
24-25 listopada 2018

Lokalizacja:
Wrocław,
ul. Piłsudskiego 104,
Hotel Sofia

 

 

 

 

 

Warunki świadczenia usługi

Cena szkolenia obejmuje (szkolenie tradycyjne) Uczestnictwo w szkoleniu, drukowane materiały szkoleniowe, obiad, przerwy kawowe, zaświadczenie uczestnictwa w szkoleniu.
Cena szkolenia obejmuje (wideokonferencja HD) Uczestnictwo w szkoleniu, drukowane materiały szkoleniowe, zaświadczenie uczestnictwa w szkoleniu.
Cena szkolenia nie obejmuje Zakwaterowania (osoby zainteresowane zakwaterowaniem proszone są o bezpośredni kontakt z wybranym przez siebie hotelem; Biuro Naukowo-Techniczne SIGMA nie rezerwuje noclegów).
Zgłoszenie uczestnictwa w szkoleniu Na podstawie wypełnionego elektronicznie "FORMULARZA ZGŁOSZENIOWEGO" (patrz wyżej).
Rezygnacja z uczestnictwa w szkoleniu Prosimy o niezwłoczny kontakt telefoniczny lub e-mail.
Płatność za szkolenie Na podstawie faktury VAT wystawionej po szkoleniu (30-dniowy termin płatności).
BONUS dla uczestnika szkolenia Usługa "Zadaj pytanie ekspertowi" - prawo do nieodpłatnych konsultacji drogą e-mail przez rok od daty uczestnictwa w szkoleniu.

Produkty powiązane

Inne (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl